Snickers cheesecake

Gott nytt år alla där ute!!!!
 
Såhär på sista dagen på året hinner man reflektera lite över året som gått. Jag kan snabbt konstatera att det verkligen har hänt mycket under 2013. Både positiva saker och negativa. Jag väljer att ta med mig det positiva in i 2014 och med ny kraft ta tag i alla utmaningar jag står inför under det kommande året. 
 
Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att 2014 blir ett bra år för er alla :-)
 
 
 
Nu tillbaka till huvudrollsinnehavaren i detta inlägg. Nämligen snickers sheesecaken som jag har gjort till ikväll. Vi är bortbjudna och jag blev tillfrågad att göra desserten. Eftersom vi kom hem från Norge, efter ett besök hos min bror med familj, hade jag ju inte så mycket tid på mig. Så en avancerad tårta eller så fanns där ingen tid till. Men innan vi åkte till Norge hann jag bläddra igenom min julklapp, boken av Roy Fares, och hittade en cheesecake som jag gäääärna ville prova. Återstår att se om den är god hahaha :-)
 
 
 
#1 - - Annika:

Gott!

Svar: Hoppas det :-) Gott nytt år!
cakeprincess.blogg.se

#2 - - Jonas:

Där kan man verkligen snacka om en epic win kaka =) Gott nytt år på dig btw!

Svar: Hoppas det är en riktig höjdare :-) Gott nytt år på dig med!!
cakeprincess.blogg.se

#3 - - Jonas:

Absolut ^^ Tack det samma du ;)