Hurra, hurra, hurra! Det är Julias födelsedag!

I början av september fyllde min stora tjej 3 år. Hon är otroligt intresserad av allt som har med prinsessor att göra så jag fick prova på att göra min första prinsess tårta. Jag är sjukt nöjd med resultatet med tanke på att där var flera saker för mig som var nya.
 
Jag hade aldrig gjort en rund tårta innan (alltså en halv fotboll kan man ju säga).
Jag hade definitivt aldrig gjort en frill-cake innan så jag tvivlade mycket på mig själv om jag fixade det. Men det gjorde jag ju :-)
 
 
Innehållet fick bli något som jag gjort innan så att inte det också var nytt för mig.
Det blev en saftig chokladbotten, hallonmousse och vitchokladganache i båda lagren, spacklad med chokladsmörkräm, täckt och dekorerad med hemmagjord sugarpaste.
 
 
 
 
#1 - - Madeleine:

Va fin :)