Trevligt besök

Förra helgen (och det bevisar ju bara att jag uppdaterar min blogg alltför sällan hihihi) fick vi trevligt besök av vänner och deras barn. Det blev en fantastisk kväll med massor av snack, mat, tårta, bus och skratt. Tack för det :-)
Fick fina blommor och en mycket dekorativ lykta/vas från de. Tusen tack <3
 
Tårtan jag bakade var en ljus tårta med mjölkchokladgrädde i, lite banan och dulche de leche smörkräm. Guuuuud va god smörkräm. Mums mums mums. Provade också att dekorera den med chokladganache. Blev ju inte världens vackraste tårta men med tanke på att det var första gången så är jag ändå nöjd.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Fatima:

Finaste Tina vilken underbar blogg, vill bara smaka och baka allt gott som jag ser. Härlig lyckogivare:)
Puss

Svar: Heeej min vän! Tack för komplimangerna. Tänka sig att jag blev en bullmamma med ett stort intresse av bakning?! Världen är bra underlig :-) Hoppas det är bra med dig och familjen mamma Fatima ;-) Kramis
cakeprincess.blogg.se